متن بیانیه 22 بهمن 1400

بسیج اساتید همدان
بسیج اساتید استان همدان

متن بیانیه 22 بهمن 1400

"بسم ربّ شهداء و الصدّیقین"
وظیفۀ استاد بسیجی حضور به موقع، مخلصانه، مجاهدانه و تأثیرگذار در دانشگاه و پرورش انسان­های دانشمند و با ایمان در طراز شهید چمران است.
حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدّظلّه العالی)

 انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین انقلاب مردمی قرن بیستم، در راستای مبارزه با سلطۀ بیگانگان به ویژه آمریکای جهان خوار و اسراییل کودک کش و تلاش برای احیای فرهنگ اصیل اسلامی- ایرانی، با قرار گرفتن در مسیر استقلال و آزادی، راه طولانی و پر فراز و فرودِ رشد و بالندگی را طی نموده و با تجربۀ گرانسنگ از سال­ها مبارزه و مقاومت در برابر مستکبرین، وارد دورۀ تازه‌ای از حیات طیبۀ خود شده است.

این انقلاب و نظام برآمده از ارزش­های متعالی آن، در رویارویی با جبهۀ استکبار جهانی،علی رغم توطئه های گوناگون دشمنان و تحمّل شرایط سخت دوران دفاع مقدّس، تهاجم فرهنگی، محاصرۀ اقتصادی و تحریم های ظالمانه در طول قریب به نیم قرن وارد مرحلۀ تازهای شده است.

اکنون با رویکرد دولت انقلابی، در جهتِ سازماندهی تمام نیروهای دلسوختۀ نظام و انقلاب و آغاز حرکتی جهادی، امید می رود تحرّکات مذبوحانه و پی درپی دشمنان قسم خورده، برای القاء یأس و نا امیدی، خنثی و بی اثر شود و مردم شریف، نجیب و همواره مقاوم ایران از شرایط امید بخش و بهتری برخوردارگردند.

جامعۀ استادان بسیجی دانشگاه های استان همدان، به عنوان بخشی از نیروهای عظیم انقلاب اسلامی بر خود واجب و لازم می داند که در ایجاد این تحوّل امیدبخش، تلاش بسزایی داشته و در کنار مردم و دیگر دلسوزان نظام الهی و انقلاب، بار دیگر نقش انقلابی خود را ایفا نماید.

ما استادان بسیجی دانشگاه های سراسر استان همدان، ضمن عرض تبریک چهل‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به محضر آقا امام زمان (عج)، رهبری معظم انقللاب(زید عزّه)، خانوادۀ معظّم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و تمام ملّت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، بار دیگر با آرمان‌های والا و مقدّس امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، عهد و میثاق دوباره بسته و پیروی از منویّات مقام معظّم رهبری حضرت آیت‌ا... العظمی امام خامنه‌ای، همچون سربازی جان بر کف وپایداری خود را در صیانت همه جانبه از انقلاب شکوهمند و ارجمند اسلامی ایران اعلام می‌داریم.

بی شک، در سایۀالطاف لایزال باریتعالی و مهربان و رهبری داهیانه و حکیمانۀ حضرت آقا (مدّظلّه العالی)، آیندۀ ایران عزیز، روشن و افتخارآفرین و شکست نهایی جبهۀ استکبار قطعی است.   ان شاءالله

 

استادان بسیجی دانشگا های سراسر استان همدان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.